Göz Hastalıkları

İzmir’de kedi köpek göz hastalıkları alanında her geçen gün geliştirdiğimiz bilgi, tecrübe ve ekipmanlarımızla minik dostlarımızın sağlıklı görebilmesi için çalışmaktan mutluluk duyuyoruz. Göz, insanlarda olduğu gibi kedi ve köpeklerimiz için de çok önemli bir organdır.

Veteriner göz hastalığını belirlemek bazen zor olabilir, bu sebeple en iyi teşhis ekipmanları gereklidir. Rönesans Veteriner’de, doğru tanı belirlemek, doğru terapi uygulamalarını mümkün kılmak ve en kısa sürede problemi çözmek için bünyemizde en güncel olanaklara sahibiz.

Direkt Oftalmoskopi

Direkt oftalmoskopi gözdeki ışığın geçişini bloke eden herhangi bir anormallik olup olmadığını kontrol etmek için gözün netliğini incelemek için kullanılır. Bu alet aynı zamanda retina veya optik sinir hastalıklarını teşhis etmeye yardımcı olan, gözün arka kısmını ayrıntılı bir şekilde incelemek için de kullanılır.

Dolaylı Oftalmoskopi

Dolaylı göz muayene yöntemi gözün arka kısmını incelemek için kullanılır. Bu teknik, ince veya fokal değişiklikleri algılama yeteneğini geliştiren geniş bir görüş alanı sağlar.

Tonometri

Tonometre, göz içi basıncının ölçümüdür. Göz içindeki glokom ve inflamasyonun tanısında bu önem arz etmektedir. Rönesans Veteriner’de tonometre, gözün içindeki basıncın doğru bir şekilde değerlendirilmesini sağlayan çok gelişmiş ekipmanlarla yapılır.

Ultrason

Ultrason incelemesi, gözün doğrudan incelenebilmesi için gözün çok bulutlu olduğu durumlarda gözün içindeki anormalliklerin saptanması için kullanılabilmektedir. Ayrıca göz içindeki tümörleri teşhis etmek ve lokalize etmek, glokoma neden olabilecek lens problemleri ve retina dekolmanlarında, gözün arkasındaki orbital enflamasyon veya tümör gibi sorunları incelemek için de kullanılabilir. Rönesans Veteriner, oftalmolojik muayenelerinde kullandığı ultrason makinesi çok yüksek büyütme ve ayrıntılı görüntüler sağlamaktadır.

Göz Testleri

Gözyaşı, kornea hasarı, göz kanallarının kontrolü gibi test ekipmanlarımız mevcuttur. Veteriner göz de güncel testler her gün eklenmektedir.

Not: Göz muayenemiz randevu gerektirmektedir. Detaylı bilgi için lütfen 0 532 577 60 17 numaralı telefonumuzu arayınız.